Tender Portal bestaat 1 jaar!
1 april 2023
Wie zijn we?
Op 1 april 2022 ‘officieel’ opgericht door Annelies Dirkx (Freelance Interim Manager - Strategie Aankoop & Coördinator) en Wouter Cools (Public Procurement Consultant).
Op 21 september 2022 ‘bekend’ geraakt door onze deelname aan de WELKOM KMO-beurs van de Vlaamse Overheid.
Wat doen we?
Bedrijven begeleiden en alle types aanbestedende overheden ondersteunen bij alles wat te maken heeft met de materie inzake overheidsopdrachten & inkopen, logistiek en interne flows.
Wat drijft ons?
De leuke en positieve feedback van onze klanten, zoals o.a.:
· Mivas vzw: volledige begeleiding bij het opmaken van een bestek en het voeren van de plaatsingsprocedure tot en met sluiting;
· Gemeente De Panne: tijdelijke ondersteuning van de aankoopdienst;
· IOK (intercommunale): ad-hoc ondersteuning bij overheidsopdrachten;
· Water-link: interim-management aankoop en overheidsopdrachten;
· Zorg Stekene: ondersteuning bij aankopen en opmaken van een aankoopprocedure;
· Gemeente Brecht: extern jurylid voor vacature van overheidsinkoper;
· Lidwina vzw: begeleiding bij de opmaak van een bestek en de plaatsingsprocedure voor het bouwen van een nieuw gebouw;
· WZC V. H.: ad-hoc ondersteuning bij overheidsopdrachten
· WZGA: ad-hoc ondersteuning bij overheidsopdrachten & opleiding overheidsopdrachten
Daarnaast werken we samen met en via onze diverse partners ook nog voor vele leuke andere klanten (steden, gemeenten, vzw’s, mutualiteiten, etc.).
Ook benieuwd naar wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen?
Neem dan zeker met ons contact op via www.tenderportal.be/contact of download dan HIER onze beknopte bedrijfsvoorstelling.
Graag tot horens!
Het T(o)P-team